Click Here for Main Forum Menu Emerging Markets  
MAIN
MENU POST REPLY EDIT PROFILE MEMBERS AREA REGISTER HELP
Other Forums:
What's New
Bond Discussions
Newslink
Please Visit Our Sponsor * Click Here!

Posted by BradyNet ( Friday, April 29, '05 )

*NEW* Stay on top of important market events with the IdeaGlobal/BradyNet Economic Calendar

Older RepliesNewer Replies Replies start here:
Newest messages appear on top.

04-28-05  spaldo: 04-27-05 Alex

WE SHOULD WAIT
THERE COME MORE CHANCES

IF BUY THEN BUY LITTLE AN KEEP RESERVES

GL !!!!!!!!!!!

04-27-05  wally: jezz werds langweilich hier!

04-27-05  Alexander: POOR MAN

Date: Wed, 27 Apr 2005 11:56:37 +0200 (CEST) From: Send an Instant Message "Ali Abacha" <aliabacha205@yahoo.fr> Add to Address BookAdd to Address Book Subject: REPLY URGENT.
To: alexszcz@yahoo.com

FROM ALI ABACHA.SON OF

LATE PRESIDENT OF REP OF NIGERIA.

27/04/2005

ATTN/ SIR,

SIR WITH FULL CONFIDENCE AND FAITH I AM SENDING THIS

PROPOSAL TO YOU.I AM MR ALI ABACHA THE SON OF LATE PRESIDENT SANI ABACHA OF NIGERIA.

I AM NOW STAYING IN REPUBLIC OF MALI BAMAKO I LEFT

NIGERIA FOR THE PAST FIVE MONTHS NOW BECAUSE OF THE

PRESSURE GIVEN TO MY FAMILY BY THE PRESSENT GOVERNMENT OF NIGERIA.

SIR,I REALLY WANT IF WE CAN DISCUSS ON A VERY SERIOUSE

ISSUE ABOUT MY FAMILY STRESS.

I WILL WANT YOU TO COME CLOSE SO THAT WE CAN DISCUSS

HOW WE CAN INVEST SOME MONEY THAT IS IN MY POSITION.

BUT PLEASE YOU SHOULD KEEP THIS DEAL A TOP SECRET AS

YOU MAY KNOW THE GOVERNMENT OF MY COUNTRY IS TRYING TO

EMPTY THE POSE OF MY FAMILY.

I WILL UPDATE YOU WITH THE STORY IN THE MAGAZINE SO THAT YOU CAN GO THROUGH IT FOR MORE CLEARIFICATION OF ME.

YOU CAN GET INTOUCH WITH ME THROUGH THIS LINE 00223

6229407.PRIVATE EMAIL; (aliabacha205@yahoo.fr)

I HAVE ALL THE DOCUMENTS THAT WILL BACK UP THIS MONEY

IN MY POSSITION.

(1) DRUG FREE CERTIFICATE. (2)MONEY LUNDRY FREE CERTIFICATE. (3)TERORIST FREE CERTIFICATE.

I HOPE TO RECIEVE YOUR IMMEDIATE RESPOND TO ENABLE US

MOVE AHEAD.

PLEASE UPDATE ME WITH YOUR FULL CONTACTS SUCH AS PHONE NO AND FAX SO THAT WE CAN TALK BETTER.

MY BEST REGARDS,

MR ALI SANI ABACHA.

04-27-05  Alexander: TheOmahaChannel.com
Omaha Teacher Arrested On Meth Charge

UPDATED: 5:11 pm CDT April 26, 2005

OMAHA, Neb. -- An Omaha teacher has been arrested on a charge of possession of methamphetamine with intent to deliver.

Omaha police said Jolene Cortez, a second-grade teacher at Conestoga Elementary, was arrested at her home Monday night. Jolene Cortez

In court Tuesday afternoon, prosecutors said police went to Cortez's home, near 36th and Orchard streets, Monday evening. She let them in and allowed them to search. Officers found between 2.5 and 3.5 ounces of meth and some cash in Cortez's purse.

Prosecutors said Cortez told officers she had been selling meth to make extra money.

The Class 3 felony charges could bring one to 20 years in jail and a $25,000 fine.

A judge set Cortez's bond at $1,000. Cortez's lawyer said she deserve leniency. Video

Conestoga Elementary
Video: Teacher Was In Good Standing At Conestoga

"She's never been arrested, never been in any trouble -- I don't think she's even had a speeding ticket," said attorney Mike Poepsel. "She's very upset and disappointed."

Poepsel said his client understands that she is supposed to set an example as a school teacher, and realizes she faces very serious charges.

"She'd been in good standing with OPS and that's why this is such a traumatic experience for her," Poepsel said.

Omaha Public Schools said she's been teaching at Conestoga for two years after graduating from the University of Nebraska-Omaha in 2002. OPS said it has not had any problems with Cortez, but that she has had a number of absences lately.

"She seemed to have a good rapport with students at Conestoga," said Luanne Nelson, with OPS.

Nelson said there is no indication Cortez brought the drugs to school.

Cortez has been suspended with pay pending the police investigation. The school is sending a note home to parents.

Copyright 2005 by TheOmahaChannel.com. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.

04-26-05  Alexander: Eetpiraat moet gebit inleveren

Van een onzer verslaggevers - BANT, maandag

De eigenaar van café-restaurant Het Polderhuis in het Flevolandse Bant heeft gisteren op doeltreffende wijze afgerekend met een eetpiraat. Slechts na achterlating van zijn kunstgebit mocht de man het pand verlaten.

Uitbater Wicher Schreur werd door zijn personeel attent gemaakt op het feit dat er een 'oude bekende' aan de bar zat die verleden jaar al eens het pand had verlaten zonder te betalen.

Schreur wilde de nog openstaande rekening van ƒ23,- innen. Dat lukte niet. De eetpiraat stond zijn schoenen en jas af. Voor Schreur niet voldoende. Hij belde de politie. De agenten weigerden echter mee te werken aan de actie van de restauranthouder.

Schreur gisteravond tegenover deze krant:" Goede raad was letterlijk en figuurlijk duur. Ik heb hem zijn schoenen en jas teruggegeven maar geëist dat hij zijn kunstgebit achterliet. Dan is het voor wat betreft eetpiraterij afgelopen, of hij moet alleen nog maar soep en vla eten."

Het gebit van de West-Friese Eetpiraat B. ligt inmiddels in een bakje naast de kassa.

04-26-05  Patient-Trader: ROME (Reuters) - Who says there are no free lunches? A Roman restaurant owner called the police on Monday after a smartly dressed customer got up and calmly declared that he didn't have any money to pay the bill.

Identity checks showed that 96 complaints had been filed against the man for pulling that same stunt across Italy over the past 12 years, Italian news agency ANSA reported.

04-26-05  Alexander: was nicht is, kann NOCH werden

naja

Cacadoria scheint sich zu bessern ?!?!?!

04-26-05  wally: <NOCH sind wir nicht delusionalen Debilstadium> wobei die betonung auf "noch" liegt, oder?

04-26-05  Alexander: <<<Mugabe Dollars von Zimbabwe. iss ganz andere perspektive und bistu sofort im plus. >>>>

NOCH sind wir nicht delusionalen Debilstadium, noch nicht !!!

04-26-05  wally: <alex <der niedrige $$$ macht dem Deput zu schaffen>> musstu umdenken in andere währung, ne? z.b. Mugabe Dollars von Zimbabwe. iss ganz andere perspektive und bistu sofort im plus.

04-26-05  Alexander: bei mir auch sowas in der Richtung, der niedrige $$$ macht dem Deput zu schaffen...

was die <noblainervodoos> nicht begreifen und nie begreifen werden ist...

manchmal ist Abwarten die beste Investition

04-26-05  wally: mei <verluschde> sinn jezz scho fast 3% in diesem jahr (gerechnet vom stichtag 31-12-2004) but incurred expenses included. woll ma uns ma nich beklagn, woll?

04-26-05  Alexander: <<< nur die gewinne unn nedd die verluschde. >>>

und die wären mittlerweile ca 30%, wenn die nicht wie gedruckt lügen

Collins, Calpine, DAL, NWAL

alles <vodoo biz no blainers>

04-26-05  wally: die teuersten <Edelnutten> hier kosten nicht mehr als $150. kommen alle aus den suedlichen CIS-staaten und sollen angeblich sehr gut sein.

04-26-05  wally: <Ich vermute mal unter 5000$ bekommt er keinen mehr hoch> die damen sind da anderer ansicht <PT>.

04-26-05  wally: <Cciano: mal abwadde ob von dene schwoinkrammembers es oiner gibt, der wo soi verluschde oigsteht, oder ob se alle wieda auf supercool mach duun :-)>

die gewwe sowas nie im lewwe zu. gepouschtet werde nur die gewinne unn nedd die verluschde.

04-25-05  Alexander: <<<Alex, hat er. musste mal bei CM suchen. >>>

muss ich ??

hab ich nix Besseres zu tun ??

hast DU nix Besseres zu tun ??

wenn er ins Puff muß[WENN!!]ist es schwer zu bedauern....

04-25-05  Patient-Trader: Alex, hat er. musste mal bei CM suchen.

04-25-05  Alexander: <<<m. jackson>>>

der gehörte mit der Gardena Schere kastriert....

04-25-05  Cciano: also 10k für ne nutte auszugeben ist für mich krank. easy come, easy go, das ist mir fremd.

soll ja auch leute geben, die millionen ausgeben, nur um einem kleinen jungen mal einen zu blasen...

was sagt m. jackson zu einem jungen der bei ihm auf dem schoss sitzt? in dir steckt ein popstar!

04-25-05  Alexander: der P hat NIE Preise von Mädels genannt.......

hast Du gesoffen oder gekifft ??

04-25-05  Patient-Trader: Alex, da musste aber geschlafen haben, 10000$ war bisher sein Toppreis - hat er behauptet. Ohne Scherz. Ich vermute mal unter 5000$ bekommt er keinen mehr hoch.

04-25-05  Alexander: <<<und drei Eskortagenturen durchgeklingelt.>>>

hätte so n Pilly gar nich nötig, die Weiber kommen auch gratis

04-25-05  Alexander: <<<sone vierhandmassage und dreimündig geblasen mit sektkorken im arsch>>>

die prahlten allesamt damals mit Thai Massagen in Pattaya, aber Edelnutten etc. hab ich noch nix von gelesen ???

04-25-05  Cciano: warse dabei, pt, datte dich so guud auskennen tus? wennetdennwahris, dann gönnichettihm, ich mein mal,sone vierhandmassage und dreimündig geblasen mit sektkorken im arsch, datt hätt jätt :-)))

04-25-05  Alexander: <<<Da kannst Du mit Deine Plattenwohnungen in Görlitz, Ueckermünde und Bremerförde gar nicht gegenanstinken. Wenn Du noch mit der Taschenpfändung bei Deinen Mietern>>>

ich habe eine Verschuldungsquote von insgesamt 20% und besitze keine Plattenwohnungen in den besagten Orten

schönen Abend noch

04-25-05  Patient-Trader: Alex, <und der hat mich vor 4 Monaten noch über meine Billigwohnungen ausgelacht....> Also jetzt mal langsam. Wat Du für zwei Billigwohnungen ausgiebst, dat gibt der für eine Edelnutte in der Nacht aus. Da kannst Du mit Deine Plattenwohnungen in Görlitz, Ueckermünde und Bremerförde gar nicht gegenanstinken. Wenn Du noch mit der Taschenpfändung bei Deinen Mietern beschäftigst bist, hat der bei die Calpine schon oben, unten, rechts und links die Kupons doppelgeschnippelt und drei Eskortagenturen durchgeklingelt. Also mal keine Lippe riskieren, mein Lieber.

04-25-05  Alexander: und der hat mich vor 4 Monaten noch über meine Billigwohnungen ausgelacht....

04-25-05  Alexander: darum !

mathematisch gesehen wär der seit 1 Monat platt, aber vielleicht hat er den Vodoo biz no brainer angewandt ;-)))))

04-25-05  Cciano: als bei dem sei leverädsch von 200 % glaab ich als längs nedd alles. unn wenn der dann nur noch so mit die miljohne hondiere duud, als ich waas nedd :-)

04-25-05  Alexander: <<<supercool mach duun :-)>>>

zumindest bei "Investoren" a la Pilly fragt man sich, is der schon platt oder lügt der wie gedruckt....

04-25-05  Alexander: <<<Allgemeinen Motoren company>>>

als OPEL Fahrer heißt es für Dich:

SOLIDARITÄT ÜBEN !!!!!!!!!

04-25-05  Cciano: mal abwadde ob von dene schwoinkrammembers es oiner gibt, der wo soi verluschde oigsteht, oder ob se alle wieda auf supercool mach duun :-)

04-25-05  nautilus: Jouu, da meine Kohle hauptsächlich in irgendwelchen Umschuldungen feststeckt, bin ich erst gar nicht in Versuchung gekommen, diese Schweinecorps anzufassen, ... nur bei der Allgemeinen Motoren company hab ich mir die Finger verbrannt...

04-25-05  Alexander: hasde CALPINE & co gesehen ??

bin froh beim <no brainer vodoo schweinkram biz> nicht bzw. minimal mitgemacht zu haben...

04-25-05  wally: <scheiss schwule päderasten> war der <ozy> auch mal priester?

04-24-05  Alexander: <<<vor lauter abscheu aus der kirche gerannt und nie wieder hingegangen. scheiss schwule päderasten, und das in der kirche. da hab ich meinen glauben verloren>>>

kann ich mir gut vorstellen

.....und das alles kommt von ZÖLIBAT was ja garantiert die falschen Leute anlockt

diese Masse von Perversen kommen in anderen Religionen nicht so gehäuft vor !!!!

04-24-05  Cciano: alex, als siebenjähriger war ich kath. messdiener. die haben mich zum letzten mal gesehen, als der küster mich nach der messe die glocken läuten liess, das war lustig, die seile zogen einen 3 meter in die höhe, aber anschliessend mich auf seinen schoss setzte und ich ihm einen kuss geben sollte. da bin ich vor lauter abscheu aus der kirche gerannt und nie wieder hingegangen. scheiss schwule päderasten, und das in der kirche. da hab ich meinen glauben verloren :-)

04-24-05  Alexander: aber ohne scheiß, der Vatikahn hat schon genug an der Backe mit den Bostoner Sittenstrolchen

Inevitably, lawyers have had a field day as a trickle of early abuse claims that surfaced in the Eighties became a flood in the Nineties. Already it is estimated the church has paid out hundreds of millions of dollars globally to settle claims. Snap estimates that anything between $400 million and $1.3 billion has been paid to victims, and that the final estimate could be as high as $5bn.

The Catholic church's reputation has been damaged worldwide. In the US a 16-month investigation by the Massachusetts Attorney General's office concluded in 2003 that Roman Catholic priests and church staff in the Boston archdiocese molested more than 1,000 children over six decades.

Last February, Dr Kathleen McChesney of the US Conference of Catholic Bishops warned that many more cases were yet to come to light in the US. 'In 2004 at least 1,092 allegations of sexual abuse were made against at least 756 Catholic priests and deacons in the United States,' McChesney said.

Two years ago the Irish government revealed that the bill to compensate victims of sexual abuse by clergy could total €1bn.

Cardinal Cormac Murphy O'Connor, leader of the Catholic church in England and Wales, was forced to appoint child protection representatives in every parish in a bid to quash criticism that it had ignored abuse claims. Between 1995 and 2001, 21 Catholic priests were convicted of sexually abusing children in England and Wales. Murphy O'Connor himself was attacked for failing to report allegations against Michael Hill, a priest in his charge when he was Bishop of Arundel and Brighton. Hill was convicted of abusing nine children.

http://observer.guardian.co.uk/inte...

04-24-05  Cciano: stell dir mal vor, der <vatikahn> machte einen default und ein hartnäckiger gläubiger namens <ralf> pfändet in der messe die hostien und beantragt gegen jesus vollstreckung als drittschuldner... hallelujah

04-24-05  Alexander: da war den Vatikahn auch direkt an der Staatspleite vorbeigeschliddert

04-24-05  Cciano: mannomann, vielzuviel "papa" in letzter zeit, da sollte man sich nochmal an <marcinkus> erinnern:

Der Tod des «Bankiers Gottes»
In Rom ist Anklage wegen der Ermordung Roberto Calvis erhoben worden. Calvi war vor 23 Jahren die Hauptfigur in einem spektakulären Bankenzusammenbruch, in dem auch der Vatikan die Hände im Spiel hatte.

http://nzz.ch/2005/04/24/al/article...

04-24-05  Matthias: test

04-24-05  Alexander: isch hob sowieso kaa Geld fer <cacadorianische investments>, isch muß moi Wohnunge bezahle

Older RepliesNewer Replies
Index of older articles by date
*NEW* Historical archive from 1998-1999

Please Visit Our Sponsor * Click Here!

Please read our disclaimer.

Home Page | BradyNet Pro | Search | CyberExchange
Forfaiting | Closing Prices | Live Prices | New Issues | Ratings
BradyNet Tour | BradyNet FORUMs | BradyNet Email Directory | Index (Site Map)
Analysis & Research | BradyNet Center | News | Jobs

General Correspondence: bradynet@bradynet.com    Questions/Problems? support@bradynet.com
Mail this page to a friend

This site copyright © 1995-2000 BradyNet.com